Avaintiedot-palvelun avulla saat tietoa siitä, millaisia kustannuksia työkyvyttömyys organisaatiollesi aiheuttaa ja mitä ilmiöitä on kustannusten taustalla.
Palvelussa on käytössäsi:
- Helppokäyttöinen työkyvyttömyydenkustannusten laskenta - esitetään havainnollisesti graafeina, joista on helppo hahmottaa esimerkiksi kustannusten kehitys eri vuosina.
- Kyselyt, joita voit hyödyntää työhyvinvoinnin ja työkyvyn tuen toimintamallien arvioimisessa ja kehittämisessä:
-
-
- Työhyvinvointikysely
- Aktiivisen tuen toimintatapa
- Esihenkilökysely
- Luottamushenkilökysely
- Lisätietoa: Kyselyt: arvioi ja kehitä työkykyjohtamista ja työhyvinvointia
-
- Työnantajakohtaiset eläke-, päätös- ja kuntoutustilastot sekä eläköitymisennusteet
Tiedot helposti yhdessä paikassa
Helppokäyttöinen palvelu hyödyntää jo olemassa olevaa tietoa. Avaintiedoissa hyödynnetään mahdollisimman paljon jo olemassa olevia tietoja. Organisaation tehtävänä on ainoastaan toimittaa sairauspoissaololaskentaan liittyvät keskeytystiedot. Yksittäiset henkilöt eivät ole tunnistettavissa tiedoista.
Selkeistä graafeista on helppo hahmottaa esimerkiksi kustannusten kehitys eri vuosina. Oman organisaation tietoja voi verrata muiden organisaatioiden tietoihin ja tämän viiteryhmän voi itse määrittää. Saat tietoa mm. seuraavista kustannuksista:
-
- sairauspoissaolojen suorat kustannukset
- työtapaturmat
- työterveyshuollon kustannukset korvausluokittain.
Avaintiedot-palvelun käyttöönotto
Ota yhteyttä - tukea ja lisätietoja Avaintietojen käyttöönottoon saat asiakaspäälliköltäsi tai sähköpostitse kevapalvelu[at]keva.fi.
Jos olet jo Avaintietojen käyttäjä, pääset sinne kirjautumalla työnantajan verkkopalveluun