Henkilöasiakkaiden ja työnantajien puhelinpalvelu palvelee klo 9–13

Palvelut
Palvelut

Puhelinpalvelumme oli kesän ajan avoinna klo 9–13. Asiakkaat kokivat, että palveluaika sopii heille hyvin. Jatkamme kesän puhelinpalveluaikaa ja keräämme lisää kokemuksia syksyn ajan.

Palvelemme klo 9–13 seuraavissa numeroissa:

  • Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu 020 614 2837
  • Työnantajaneuvonta 020 614 2438

Verkkopalvelumme ovat käytössä ympäri vuorokauden

Henkilöasiakkaat voivat käyttää Omat eläketietosi -palvelua jokaisena viikonpäivänä ympäri vuorokauden.

Omat eläketietosi -palvelussa saat vastauksia kysymyksiisi Chatbotilta sekä kohdasta Viestit.

Näet Omat eläketietosi -palvelussa työeläkeotteesi, voit arvioida eläkelaskureilla eläkkeesi määrää sekä hakea eläkettä tai ammatillista kuntoutusta.

Jos olet eläkkeellä, näet eläkkeesi tai etuutesi maksutiedot, voit korottaa veroprosenttiasi, muuttaa tilinumeroasi tai tilata todistuksen eläkkeesi määrästä.

Työnantajan verkkopalvelu palvelee työnantaja-asioissa ympäri vuorokauden.

Työnantajan verkkopalvelussa voit mm. seurata eläkemaksuihin liittyviä asioita ja käyttää Avaintiedot-palvelua, jossa voit tehdä myös henkilöstökyselyjä sekä tarkastella työnantajakohtaisia tilastoja. Voit myös lähettää ja vastaanottaa viestejä turvallisesti suojatussa yhteydessä.